Maksuton webinaari:

Miten syntyy viiden tähden asiakaskokemus rakennusalalla

Miksi asiakas jätti 1 tähden Google arvostelun vaikka kohde toteutettiin laadukkaasti?
Mitä pitäisi tehdä että asiakas jättäisi sen sijaan viiden tähden arvostelun?
Milloin ja miten asiakaspalautetta kannattaa pyytää?

Tässä RaksaNext-webinaarissa käydään läpi mikä loppujen lopuksi ratkaisee sen että asiakas on tyytyväinen ja miten tyytyväisyyttä kannattaa ja voi mitata. Näillä vinkeillä parannat asiakastyytyväisyyttää merkittävästi ja teet asiakkaistasi tyytymättömyyden sijaan suosittelijoita.

Käymme webinaarissa läpi mm. seuraavia aiheita:

Mitkä konkreettiset asiat ratkaisevat asiakaskokemuksen rakennusalalla 2025?
✅ Esimerkit toimivasta käytännön prosessista asiakaskokemuksen johtamiseen
✅ Miksi on tärkeää ymmärtää asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden ero?

✅ Asiakaskokemuksen 3 eri tasoa – mistä syntyy 5 tähden asiakaskokemus?
✅ DEMO: Trustmary-Easoft -integraatio

Ilmoittaudu viimeistään:

06.11.2024 15:00

Webinaari on osa Easoftin RaksaNext-webinaarisarjaa, jonka tavoitteena on auttaa rakennus- ja remonttialan yrityksiä menestymään ja kehittämään omaa liiketoimintaansa.

Webinaarissa vieraana Johannes Karjula Trustmaryltä ja Jaakko Hietamäki Easoftilta. Webinaaria isännöi Matti Perkkiö Easoftilta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu tästä webinaariin!

Jos et ehdi paikalle livenä, ei hätää! Lähetämme tallenteen webinaarista kaikille ilmoittautuneille webinaarin jälkeen.

Ilmoittautumisaikaa jäljellä:

Tapahtumassa puhujina:

Johannes Karjula

Trustmary

Jaakko Hietamäki

Easoft

Matti Perkkiö

Easoft

Ilmoittautuminen ja osallistuminen on maksutonta. Kun olet ilmoittautunut, saat linkin webinaariin sähköpostitse ennen webinaarin alkua. Lähetämme tallenteen kaikille ilmoittautuneille, joten ei hätää vaikka et pääsisi mukaan livenä – voit katsoa tallenteen kun se sinulle sopii.