Väitetään, että asiakasrekisteri on yrityksen liiketoiminnan kulmakivi. Asiakasrekisteri rakennusalalla on kuitenkin yleisimmin Excel-tiedosto sekä joukko sekalaisia, eri paikoissa olevia kansioita, joissa on tarjouksia ja muita dokumentteja. Tähän liittyy vain yksi...
Blogi
Easoftin blogin tavoitteena on auttaa sinua yrityksesi liiketoiminnan kehittämisessä. Voit etsiä artikkeleita myös tietystä aihealueesta sivun alaosasta löytyvien hakusana-tagien avulla.
Miten löydät parhaat rakennushankkeet ensimmäisenä?
Miten löydät parhaat rakennushankkeet? Kiinnostavien rakennushankkeiden löytäminen ajoissa voi olla haastavaa. Tietoa tulevista hankkeista on hajanaisesti ja oikeiden hankkeiden tunnistaminen ajoissa vaatii paljon resursseja sekä manuaalista työtä.
Tekoälyä ja automaatiota hyödyntäen Metroc tuo rakennushankkeet näytöllesi ennen kuin kukaan muu alasi toimija on niistä tietoinen.
Ajopäiväkirja verottajalle automaattisesti
Ajoneuvopaikannus mahdollistaa nykyään, että sähköinen ajopäiväkirja verottajalle saadaan automaattisesti. Maplet GPS-sovelluksella verottajan hyväksymä ajopäiväkirja voidaan tarvittaessa ladata yhdellä klikkauksella Exceliin.
Näin projektin resursointi onnistuu varmasti
Voiko projektin resursointi onnistua niin, että: työntekijöille on töitä tekijöitä on oikea määrä oikeassa paikassa työmaa ei viivästy puuttuvien koneiden takia? Projektin resursointi on monelle yritykselle akileen kantapää, jonka selättäminen tuntuu jopa...
Easoft asiakashallintajärjestelmänä – Balkonser on käyttänyt Easoftia jo 9 vuotta
Balkonserin myyntijohtaja Juha Suutari on erittäin tyytyväineen Easoftiin 9 vuoden käyttökokemuksella. Balkonser käyttää Easoftia erityisesti asiakashallintaan ja dokumentointiin: ”Kannattaa jokaisen ottaa selvää et millainen järjestelmä on kyseessä. Meillä on kyllä on toiminut hyvin!”
“Aikaa säästyy aivan mielettömästi” – Sähköalan yritys Easoftin asiakkaana, Herosähkö Oy
Herosähkö Oy on sähköalan yritys, joka käyttää Easoftia päivittäiseen toiminnanohjaukseen: "Aikaa säästyy aivan mielettömästi!° hehkuttaa Teemu Cederqvist. Herosähkö Oy on sähköalan yritys, joka tekee Uudenmaan alueella monipuolisesti...
Yksilöllinen tarjouslaskenta rakennusalalle helposti Easoftin ohjelmalla
Asiakaskohtaisen tarjouslaskennan merkitys Yritysten menestyksen ytimessä on kyky räätälöidä tarjouksia asiakkaiden yksilöllisten tarpeiden mukaan. Yksilöllinen tarjouslaskenta on prosessi, joka mahdollistaa: tarkan ja kohdennetun hinnoittelun varmistaa, että jokainen...
“Meillä on ollut Easoft käytössä yrityksen alusta alkaen.” – Samuel Jalava, Maalausliike Ilme
Maalausliike Ilmeellä on ollut Easoft käytössä yrityksen alusta asti. Samuel Jalavan mukaan Easoft säästää niin paljon aikaa, että “ilman Easoftia tällaista liiketoimintaa olisi ihan turha pyörittää.”
Konehuollon toiminnanohjaus yhtenäisti käytänteet – Ponssen kokemus Mapletista
Ponsse on ottanut Easoft Mapletin käyttöön kiertävän huoltotyön toiminnanohjaukseen ja yhteistyöhön ollaan Markon mukaan erittäin tyytyväisiä:
“Yhteistyö on ollut Mapletin kanssa enemmän verrattavissa kumppanuuteen, että oon todella tyytyväinen kyllä.”
Mutta mitä konehuollon toiminnanohjaus Mapletilla käytännössä tarkoittaa?
Asiakkaat, kalusto ja ajoneuvot kartalla – tee kalustonhallinta ja työnjohto helpoksi!
Ajoneuvot kartalla on jokaisen liikkuvaa kalustoa hallitsevan yrittäjän unelma: Tiedät, missä kalusto liikuu ja töiden suunnittelu on helpompaa. Ajoneuvopaikannus mahdollistaa myös, että sähköinen ajopäiväkirja verottajalle saadaan automaattisesti. Kalustonhallinta...
Kun saadaan prosessoitua homma, yritys pystyy kasvamaan paremmin – Omawatin kokemus Easoftista
Yrityksen toimitusjohtaja Paulus Kemppaisen mukaan Omawatti käyttää Easoftia tällä hetkellä hyvin kokonaisvaltaisesti:
“Omawatti käyttää Easoftia oikeestaan kaikkeen mahdolliseen eli asiakkaiden hallintaan, työmaitten läpiviemiseen, laskutukseen ja dokumentaatioon.”
Maalaisjärki riittää Easoftin käyttöön – Vektor-Palvelut
Vektor pääsi Easoftin avulla eroon järjestelmistä toiseen hyppimisestä. Esimerkiksi kellokortti työajan seurannassa ei kokonaisuuden kannalta ollut hyvä ratkaisu, sillä se toi vain yhden järjestelmän lisää: ”Nyt kun meillä on kaikki yhdessä paikassa Easoftissa, niin me päästään tekemään projektinlaskentaa, palkanlaskentaa, työajan seurantaa, projektiseurantaa, ja tekemään lisätilauksia ja laskutusta. Eli meillä on liitetty siihen toi reskontra kokonaan.”
- Aikataulutus ja resursointi
- Ajopäiväkirja
- Ajopäiväkirja
- Asiakashallinta
- Asiakasrekisteri
- Asiakastiedot
- Asiakastyytyväisyys
- Dokumentointi
- Easoft integraatiot
- Easoft kokemuksia
- ERP-järjestelmän käyttöönotto
- Ilmoitusvelvollisuus
- Integraatiot
- Kalustonhallinta
- Kartat ja paikannus
- Kenttämyynti
- Kiinteistöala
- Kiinteistöhuolto
- Konehuolto
- Kuluseuranta
- Laskurahoitus
- Laskutus
- Lisätöiden laskutus
- Lvi- ja sähköala
- Lvi- ja sähköala
- Myynnin johtaminen
- Myynnin johtaminen
- myyntilasku
- Projektinhallinta
- Rajapinnat
- Rakennusala
- Raportointi
- Remonttiala
- Talotekniikka
- Taloushallinto-ohjelma
- Tarjouslaskenta
- Tekoäly
- Toiminnanohjausjärjestelmä
- Työajanseuranta
- Työajanseuranta
- Työmaiden hallinta
- Työntekijäilmoitus
- Työntekijäkokemus
- Urakkailmoitus
- Vähittäiskauppa
- Yrityksen kassa