Kiinteistöalan asiakastyytyväisyys­tutkimus automaattisesti

Tiedätkö, mitä eri asiakkaat ajattelevat teistä oikeasti? Jos ette kerää asiakkailta aktiivisesti palautetta, on yrityksen kehitystyö tuuliajolla ja asiakastyytyväisyys on vaikea pitää korkealla saati nostaa.

Etusivu / Easoft Asset / Ominaisuudet / Asiakastyytyväisyystutkimus

Sinun tulee hyväksyä markkinointievästeet katsoaksesi videon.

Asiakkaan kokemus on arvokasta tietoa, jota ei kannata jättää hyödyntämättä.

Easoft – ZEF yhteistyön myötä Easoft Assetissa on helppo toiminnallisuus asiakastyytyväisyyden tutkimiseen. Kyselyt saa kaikista haluamistanne tilauksista ja töistä. Kysely lähtee automaattisesti asiakkaalle tekstiviestinä kun tilaus on merkitty valmiiksi.

Lisää tilauskantaa asiakastyytyväisyystutkimuksen avulla:

  • Asiakastyytyväisyys kasvaa, kun kehitystä tehdään asiakkaiden toiveiden perusteella
  • Kun palvelu on sitä, mitä asiakkaat toivovat, on mahdollista tehdä enemmän myyntiä.
  • Saatte myynnin tueksi argumentteja tyytyväisiltä asiakkailta.
  • Positiivisilla arvosteluilla on merkittävä positiivinen vaikutus Google-hakutuloksissa näkymiseen.
ZEF-asiakastyytyväisyyskysely suoraan Easoftissa

ZEF-kyselytyökalulla asiakastyytyväisyystutkimus on helppo tehdä

Moni yritys haluaa johtaa ja kehittää toimintaansa asiakastyytyväisyyden perusteella. Se on kuitenkin haastavaa, jos siihen ei ole työkaluja.

  • Easoft ERP -toiminnanohjausjärjestelmään integroidulla, tekoälyyn perustuvalla ZEF-kyselytyökalulla asiakastyytyväisyyden mittaaminen on helppoa.
  • Täysin automatisoitu asiakastyytyväisyyspaketti varmistaa, että asiakaskokemuksen selvittäminen on helppoa sekä yrityksen että asiakkaan näkökulmasta.

Easoftin Assetin asiakkaana voit ottaa käyttöön Zeffin kanssa yhdessä kehitetyn asiakastyytyväisyyspaketin osana kiinteistöalan toiminnanohjausjärjestelmää.

 

Maksuton esittely

Näin ZEF asiakastyytyväisyyskysely toimii Easoft Assetissa:

Kysely on heti valmis.

Ota käyttöön kysely välittömästi – sitä ei tarvitse erikseen rakentaa. Halutessanne voitte toki muokata kyselyä.

Kyselyprosessi on automatisoitu.

Kun tilaus merkitään valmiiksi Easoft Assetissa, asiakas saa automaattisesti tekstiviestillä pyynnön vastata asiakastyytyväisyyskyselyyn.

ZEF-kyselyyn vastaaminen on asiakkaille helppoa ja mukavaa.

Kysymykset ja niihin vastaaminen on loogista, ja kysely on optimoitu toimimaan mobiililaitteella.

Saat tarkkaa, tekoälyn tuottamaa dataa.

Järjestelmä koostaa tietoa vahvuuksistanne ja kehityskohteistanne vastausten perusteella. Monipuolinen analyysi perustuu asiakkaiden vastauksiin, ja niitä voi tarkastella esimerkiksi tuote– tai asentajakohtaisesti. Tulokset voi jakaa näkymään sisäisesti niille henkilöille, joille haluatte.

Reklamaatiot tulevat tietoon aikaisessa vaiheessa.

Jos asiakkaanne ei ole tyytyväinen kokemukseensa, häneltä kysytään automaattisesti syytä tähän. Näin reklamaatiot saadaan tietoon pian. Hyvin hoidettu reklamaatio kääntyy useimmiten yrityksen eduksi.

Tavoita potentiaalisia asiakkaita tyytyväisten asiakkaiden kautta

Kyselyn kautta asiakkailta voi pyytää sellaisten henkilöiden yhteystietoja, joille he suosittelisivat palvelua. Yhteystiedot ohjataan automaattisesti myyjille.

Tee kohdennettua lisämyyntiä vanhoille asiakkaille.

Kyselyn perusteella saatte tietoa muista tarpeista, joita teiltä jo ostaneilla asiakkailla on.

Parempi näkyvyys Googlessa ja positiivinen julkisuuskuva.

ZEF-kyselyn vastaajat ohjataan automaattisesti antamaan positiivisia arvioita Googleen. Positiivisilla Google-arvosteluilla on merkittävä positiivinen vaikutus Google-hauissa näkymiseen ja asiakkaiden ostopäätökseen.

Hyödynnä myös muita Zeffin kyselyitä

Easoft Assetin asiakkaana saatte myös muut kyselyt käyttöön asiakastyytyväisyystutkimuksen lisäksi. Valmiskyselyjä voi hyödyntää laajasti yrityksen eri prosessien kehittämisessä. Näitä ovat esimerkiksi:

Markkinointikysely

Työympäristön riskien arviointikysely

Työhyvinvointikysely

Työhyvinvointikysely

Työhyvinvointikysely on oiva esimerkki käytetyistä ja hyödyllisistä ZEF-kyselyistä.

  • Kyselyn avulla saat helposti tietoa yrityksen työntekijöiden voinnista, viihtymisestä ja kokemuksesta omassa roolissaan.
  • Työntekijöiden hyvinvoinnilla ja tyytyväisyydellä on olennainen merkitys yrityksen menestykseen ja julkisuuskuvaan.
  • Hyvän työnantajamielikuvan ansiosta yrityksenne voi myös rekrytoida motivoituneita ja päteviä työntekijöitä.

Esittelemme toiminnallisuudet maksutta

Etädemossa esittelemme teille toiminnallisuudet ja käymme läpi miten ohjelmistomme voisivat tehostaa teidän liiketoimintaanne.