Kiinteistöjen hallinta – kaikki tieto yhdessä paikassa
Etusivu / Easoft Asset / Ominaisuudet /
Easoft Asset kiinteistöjen hallinta – kaikki tieto asiakaskiinteistöstä nopeasti käytössä
Easoft Assetin kiinteistöjen hallinta kokoaa kaikki kiinteistötiedot ja niihin liittyvät henkilöt yhteystietoineen aina samaan paikkaan, jolloi tiedot löytyvät helposti. Katso yhteystiedot asiakaskortilta, jolloin yhteydenpito on todella helppoa ja nopeaa.
Assetilla kiinteistön hallinta pysyy koko ajan yhden rekisterin alla ja putki liidistä kiinteistöjen hoitoon tai hallinnointiin on suoraviivaista ja selkeää:
- tuskainen tietojen etsiminen jää historiaan.
- mittavat ajansäästöt
- Valta osa virheistä jää pois, kun tietoja ei tarvitse enään siirrellä manuaalisesti paikasta toiseen.
- Laskutus yksinkertaistuu ja osin automatisoituu.
Kiinteistökohtaiset asiakaskortit
Kiinteistökohtaiselle asiakaskortille tallentuvia tärkeitä tietoja ovat esimerkiksi:
- asiakaskohteen rakennukset
- tilat
- mittarilukemat
- tarjoukset
- tilaukset
- dokumentit ja huomiot.
Assetissa Kiinteistöjen hallinta pohjautuu monipuoliseen ja helposti hallittavaan asiakasrekisteriin.
Asiakasrekisteristä voidaan valita asiakastyypiksi kiinteistö, jolloin asiakkaalle tulee käyttöön monipuoliset kiinteistön hallinnan kannalta tarpeelliset ominaisuudet. Kiinteistöjen tehokkaan hallinnan kannalta on olennaisen tärkeää, että kaikki asiakaskiinteistöstä tallentunut data on helposti saatavilla yhdestä paikasta.
1. Luo Kiinteistöstä kiinteistöasiakas
Kiinteistöasiakkaan alla voi olla esim. rakennuksia, tiloja ja portaita sekä asukkaita ja muita kiinteistöön linkittyviä henkilöitä.
Porrastettu rakenne mahdollistaa, että jokainen osa linkittyy toisiinsa ja esimerkiksi kiinteistössä sijaitsevan tilan energiankulutukset tai vastikkeet voidaan laskuttaa helposti ohjelman sisällä henkilöltä, joka on linkitetty kiinteistöön.
2. Hallitse käyttöoikeuksia
Kiinteistöasiakkaiden tietojen näkeminen voidaan rajata kattavasti antamalla ohjelman käyttäjille eri rooleja.
Näin kukaan ei pääse käsiksi tietoihin, jotka eivät hänelle kuulu, mutta toisaalta saa kaiken tarpeellisen tiedon ilman, että joku toimii kokopäiväisenä tietotoimistona.
3. Tallenna ja hyödynnä tietoja
Asiakaskortille tallentuu kaikki tiedot tarjouksesta tilauksiin ja rakennuksista asukkaisiin.
Kaikki asiakaskiinteistöstä tallentunut data on siis helposti saatavilla yhdestä paikasta.
Etsi ja hyödynnä tietoja nopeasti, sillä kaikki data on helposti löydettävissä ja käytettävissä.
Web-lomakkeet siirtävät asiakastiedot ja tarpeet suoraan Easoft Asset -toiminnanohjausjärjestelmään
Kiinteistöalalla asiakasmäärä on monessa tapauksessa suuri. Asukkailla on tarpeena ilmoittaa mm. vikailmoitukset, muuttoilmoitukset ja mittarilukemia suoraan huoltoyhtiölle.
Easoftin web-lomakkeet hyödyntävät Easoft Docs -moduulia, jolla saat tarpeelliset lomakkeet helposti asukkaille sekä muut tarpeelliset dokumentit yrityksellesi:
- Helposti muokattavat ja yrityksen ilmeen mukaiset dokumenttipohjat.
- Lomakkeiden vieminen yrityksen kotisivuille onnistuu käden käänteessä.
Web-lomakkeiden käyttö on yksinkertaista:
- Asiakas täyttää lomakkeen yrityksenne kotisivujen kautta ja lähettää sen lähetys-nappia painamalla.
- Lomake saapuu Easoftin ohjelmaan jatkokäsittelyyn.
- Saatu tieto on heti käytettävissänne ilman viivytyksiä tai sähköpostien läpikäyntiä.
Me saadaan sinne sitten jälki niistä kaikista, mitä siellä on kuka tehnyt milloinkin sen kiinteistössä. Pysytään siellä tiedossa kiinni, että mitä siellä on tapahtunut joskus aiemmin siellä kiinteistössä… saadaan kiinni siitä, jos on sama vika uudestaan. Ihminen jos antaa huoltopyynnön meidän nettisivulla, se menee suoraan huoltomiehen puhelimeen ja se sattuukin olemaan kohteessa. Se näkee, että täällä onki vielä yks työ tekemättä. Saa heti tehtyä sen, ei tartte heti lähtee takas ajamaan.
Lämpimästi suosittelen muille kiinteistöhuoltoalan toimijalle: voi ottaa käyttöön – oli se minkälaisessa laajuudessa tahansa se yritys – osan tästä tai kokonaisuuden. Meilläkin on osa käytössä, ei ihan kaikki ominaisuudet vielä, mutta kyllä me kovasti ollaan kehittämässä ja ollaan ottamassa lisää palikoita käyttöön. On osa-alueita, jotka toimii pienemmällä yrityksellä ja sitten isompaa pakettia… on tavaraa, jota voidaan ottaa käyttöön jälkikäteenkin.
Käytetään sitä erilaisiin projektihallintoihin, saadaan aikataulutettua sitä kautta. Pystymme hallinnoimaan laskutusta sieltä myös. Aikaisemmilta kokemuksilta löytyy pari järjestelmää – huomaan Easoftin monipuolisuuden ja muokkautuvuuden erittäin hyvin verrattuna muihin. Siitä saadaan muokattua juuri meille sopivanlainen työväline.

Esittelemme toiminnallisuudet maksutta
Etädemossa esittelemme teille toiminnallisuudet ja käymme läpi miten ohjelmistomme voisivat tehostaa teidän liiketoimintaanne.