Asiakkaan siirtyminen kotisivuilta myyjälle ja kaupaksi on tehokkainta kun kotisivut, asiakashallintajärjestelmä ja sähköpostiautomaatio on yhdistetty fiksusti.
Tässä RaksaNext -webinaarissa keskitymme konkreettisiin työkaluihin joilla remontti- tai rakennusalan asiakashallinta saadaan kerralla iskuun.
Käymme webinaarissa läpi mm. seuraavia aiheita:
✅ Miten myynnin liidit saadaan siirtymään kotisivujen lomakkeilta asiakashallintaohjelmistoon?
✅ Miten asiakasta viedään asiakashallintajärjestelmän myyntiputkessa tehokkaasti kohti kauppaa?
✅ Miten varmistetaan että markkinoinnin euroilla saadaan tuloksia – hyödyntämällä automaattisia viestejä asiakkaalle eri vaiheissa myyntiä.
✅ Case esimerkkinä WordPressin julkaisujärjestelmä kotisivuille, Easoftin asiakashallintajärjestelmä (CRM) sekä Active Campaignin markkinointiautomaatio.