Miksi erityisesti remontti-, rakennus-, kiinteistö- ja LVIS-aloilla asiakas jättää helposti yhden tähden Google arvostelun vaikka kohde toteutettiin laadukkaasti? Tai sitten et saa minkäänlaisia arvosteluja, vaikka asiakkaasi on todellisuudessa erittäin tyytyväinen.
Tässä RaksaNext-webinaarissa käydään läpi mikä loppujen lopuksi ratkaisee sen että asiakas on tyytyväinen ja miten tyytyväisyyttä kannattaa ja voi mitata. Näillä vinkeillä parannat asiakastyytyväisyyttää merkittävästi ja teet asiakkaistasi tyytymättömyyden sijaan suosittelijoita.
Käymme webinaarissa läpi mm. seuraavia aiheita:
✅ Mikä saa asiakkaan suosittelemaan tutkimusten mukaan?
✅ Esimerkit toimivasta käytännön prosessista asiakaskokemuksen johtamiseen
✅ Miksi on tärkeää ymmärtää asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden ero?
✅ Asiakaskokemuksen 3 eri tasoa – mistä syntyy 5 tähden asiakaskokemus?
✅ Miten automatisoit arvostelujen keräämisen ja näyttämisen verkossa?
✅ DEMO: Trustmary-Easoft -integraatio