Miksi asiakas jätti 1 tähden Google arvostelun vaikka kohde toteutettiin laadukkaasti?
Mitä pitäisi tehdä että asiakas jättäisi sen sijaan viiden tähden arvostelun?
Milloin ja miten asiakaspalautetta kannattaa pyytää?
Tässä RaksaNext-webinaarissa käydään läpi mikä loppujen lopuksi ratkaisee sen että asiakas on tyytyväinen ja miten tyytyväisyyttä kannattaa ja voi mitata. Näillä vinkeillä parannat asiakastyytyväisyyttää merkittävästi ja teet asiakkaistasi tyytymättömyyden sijaan suosittelijoita.
Käymme webinaarissa läpi mm. seuraavia aiheita:
✅ Mitkä konkreettiset asiat ratkaisevat asiakaskokemuksen rakennusalalla 2025?
✅ Esimerkit toimivasta käytännön prosessista asiakaskokemuksen johtamiseen
✅ Miksi on tärkeää ymmärtää asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden ero?
✅ Asiakaskokemuksen 3 eri tasoa – mistä syntyy 5 tähden asiakaskokemus?
✅ DEMO: Trustmary-Easoft -integraatio