Maksuton webinaari:

Tekoälyllä asiakastyytyväisyys uudelle tasolle

Luo asiakastyytyväisyyskyselyt helposti ja anna tekoälyn auttaa tulosten analysoinnissa.

Tässä RaksaNext -webinaarissa keskitymme Easoftiin integroidun Zeffin työkaluun jonka uusi AI ominaisuus tekee yrityksen toiminnan kehittämisestä ja asiakastyytyväisyyden parantamisesta entistä tehokkaampaa. Lisäksi käymme läpi miten tekoälyä hyödynnetään jatkossa Easoftin muissa työkaluissa.

Käymme webinaarissa läpi mm. seuraavia aiheita:

✅ Miten Zeffin asiakastyytyväisyystyökalut toimivat?
✅ Mitä lisähyötyjä uusi AI ominaisuus tuo yrityksen ja asiakastyytyväisyyden kehittämiseen?
✅ Miten Zeffi integroidaan osaksi Easoftia ja automatisoidaan asiakastyytyväisyyskysely
✅ Miten varmistetaan että asiakkaat tekevät samalla Google arvostelut?
✅ Mitä muita tekoälytyökaluja Easoftiin on tulossa jatkossa?

Webinaari järjestetään:

17.06.2024 15:00

Webinaari on osa RaksaNext- webinaarisarjaa, jonka tavoitteena on auttaa talotekniikka-, rakennus- ja remonttialan yrityksiä menestymään ja kehittämään omaa liiketoimintaansa.

Webinaarissa mukana Zeffiltä Jaakko Alasaarela ja Easoftilta Jaakko Hietamäki. Webinaaria isännöi Matti Perkkiö.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu tästä webinaariin!

Jos et ehdi paikalle livenä, ei hätää! Lähetämme tallenteen webinaarista kaikille ilmoittautuneille webinaarin jälkeen.

Webinaarin alkuun:

Webinaarissa puhujina:

Jaakko Hietamäki

Easoft

Matti Perkkiö

Easoft

Jaakko Alasaarela

Zeffi

Ilmoittautuminen ja osallistuminen on maksutonta. Kun olet ilmoittautunut, saat linkin webinaariin sähköpostitse ennen webinaarin alkua. Lähetämme tallenteen kaikille ilmoittautuneille, joten ei hätää vaikka et pääsisi mukaan livenä – voit katsoa tallenteen kun se sinulle sopii.