Luo asiakastyytyväisyyskyselyt helposti ja anna tekoälyn auttaa tulosten analysoinnissa.
Tässä RaksaNext -webinaarissa keskitymme Easoftiin integroidun Zeffin työkaluun jonka uusi AI ominaisuus tekee yrityksen toiminnan kehittämisestä ja asiakastyytyväisyyden parantamisesta entistä tehokkaampaa. Lisäksi käymme läpi miten tekoälyä hyödynnetään jatkossa Easoftin muissa työkaluissa.
Käymme webinaarissa läpi mm. seuraavia aiheita:
✅ Miten Zeffin asiakastyytyväisyystyökalut toimivat?
✅ Mitä lisähyötyjä uusi AI ominaisuus tuo yrityksen ja asiakastyytyväisyyden kehittämiseen?
✅ Miten Zeffi integroidaan osaksi Easoftia ja automatisoidaan asiakastyytyväisyyskysely
✅ Miten varmistetaan että asiakkaat tekevät samalla Google arvostelut?
✅ Mitä muita tekoälytyökaluja Easoftiin on tulossa jatkossa?