Easoftiin merkittäviä uusia ominaisuuksia: asiakashallinta (CRM) ja asiakasportaali

15.10.2021 | Tiedotteet

Etusivu / Tiedotteet / Easoftiin merkittäviä uusia ominaisuuksia: asiakashallinta (CRM) ja asiakasportaali


15.10.2021 – Easoftin tuoteporfolio laajenee entisestään ja tulemme lähiviikkoina julkaisemaan kaksi merkittävää uutta toiminnallisuutta järjestelmään. Asiakashallinta ja asiakasportaali ovat olleet vuoden 2021 kehitysputkessa ja nyt ne ovat tulossa suunnitellusti asiakkaiden käyttöön Q4 aikana.

Easoft CRM auttaa asiakashallinnassa

Easoftin CRM-ominaisuuden avulla myyntiorganisaatio voi tehdä töitä tehokkaammin, tuottavammin ja fiksummin. Jatkossa pystymme hallitsemaan samassa Easoftin järjestelmässä sekä myynnin että asiakkaiden aktiviteetteja, yhdellä kirjautumisella. Tämän ansiosta myös myynnin raportointi laajenee ja parantuu merkittävästi.

Easoft asiakasportaali tuo läpinäkyvyyttä liiketoimintaan

Jatkossa pystymme tarjoamaan Easoftissa asiakaportaali-ominaisuuden, jolla voi jakaa myyntiin tai toimitukseen liittyvät dokumentit suoraan asiakkaille ohjelmiston kautta. Loppuasiakas pystyy kirjautumaan omilla tunnuksilla järjestelmään ja pystyy tunnusten avulla katselmaan hänelle jaettuja dokumentteja.

Nämä uudet toiminnallisuudet vahvistavat edelleen Easoft-ekosysteemiä ja mahdollistavat asiakkaille merkittäviä parannuksia liiketoiminnan tehostamiseen ja hallintaan.

Lisätietoja:

Aatu Liikanen
Head of Docs
p. 040 161 9151