Easoftin ja Zeffin asiakastyytyväisyyskysely auttaa johtamaan yritystä tiedolla

20.01.2023 | Blogi

ZEF-asiakastyytyväisyyskysely suoraan Easoftissa

Etusivu / Blogi / Easoftin ja Zeffin asiakastyytyväisyyskysely auttaa johtamaan yritystä tiedolla

Kaipaatko tarkempaa ymmärrystä siitä, miksi asiakkaat pitävät teistä tai miksi eivät?

Haluaisitko saada reklamaatioista tiedon välittömästi?

Oletko törmännyt kriittisiin arvosteluihin yrityksestäsi ilman, että olet itse ollut edes tietoinen ikävästä kokemuksesta?

Oletko epävarma siitä, miten asiakastyytyväisyyttä voisi nostaa?

Haluatko johtaa yritystä myös asiakkaalta saatavalla tiedolla ja nähdä toimenpiteiden vaikutukset nopeasti?

Jos vastasit kyllä yhteenkään kysymykseen, sinun kannattaa lukea tämä artikkeli huolella. Lupaan, että pystymme auttamaan sinua kaikissa näissä kysymyksissä ja vielä paljon enemmänkin!

Ylpeänä esittelemme tässä artikkelissa kahdeksan merkittävintä myyntiin ja asiakastyytyväisyyteen liittyvää hyötyä, joita yhteistyö Zeffin kanssa antaa Easoftin asiakkaille. 

Easoft-toiminnanohjausjärjestelmään on nyt integroitu suosittu, tekoälyä hyödyntävä ZEF-kyselytyökalu. Zeffi on moderni ja helppokäyttöinen kyselytyökalu, jonka avulla asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja yrityksen eri prosessien kehittäminen on järisyttävän helppoa.

Easoft ja Zeffi kehittivät yhdessä täysin valmiin, Easoftin asiakkaille suunnatun asiakastyytyväisyyspaketin, joka on täysin automatisoitu. Easoftin asiakkaana sinun ei tarvitse muuta kuin ottaa kysely käyttöön, istua alas ja nauttia palvelun annista. 

Easoft tekee yrityksesi johtamisesta ja kehittämisestä koko ajan helpompaa.

Lyhyesti tiivistettynä Easoftin ja ZEF-asiakastyytyväisyyskyselyn avulla yrityksesi:

  • asiakastyytyväisyys kasvaa
  • myynti kasvaa
  • reklamaatiot saadaan aikaisessa vaiheessa kiinni
  • positiiviset Googlen suositukset lisääntyvät.

Haluat varmaan tietää tarkemmin, miksi uskallamme luvata näin suuria asioita pelkästään kyselytyökalua käyttämällä.

Hyödyt kokonaisuudessaan näet ottamalla työkalun käyttöön edullisesti Easoft-järjestelmästä, mutta alta voit lukea tarkemmin, mitkä kahdeksan merkittävää hyötyä saat panostamalla asiakastyytyväisyyden mittaamiseen ja siitä kertyvän data-analyysin hyödyntämiseen maailman helpoimmalla tavalla.

Mitkä kahdeksan merkittävää hyötyä saat ottamalla käyttöön ZEF-kyselyn Easoftissa? Miksi juuri tämä asiakastyytyväisyyskysely on niin hyödyllinen, tehokas ja helppo?

Kahdeksan syytä ottaa käyttöön ZEF-asiakastyytyväisyyskysely Easoftissa

  1. Kysely on valmis.

    Sinun ei tarvitse käyttää aikaa ja energiaa miettiäksesi, miten hyvä asiakastyytyväisyyskysely rakennetaan, sillä ZEF-kysely on aina lähtökohtaisesti täysin valmis.

    Kysely on tietysti helposti muokattavissa, joten kyselyä yksilöllistävät muutokset on nopea ja helppo tehdä. (Toki myös täysin oman kyselyn tekeminen on mahdollista.)
  2. Kyselyprosessi on täysin automatisoitu.

    Kun Easoft-järjestelmästä tilaus asetetaan toimitetuksi tai lähetetään lasku, asiakastyytyväisyyskysely lähtee automaattisesti asiakkaalle järjestelmässä olevien yhteystietojen perusteella. Kun siis olet ottanut ZEF-kyselyt käyttöön Easoftissa, sinun ei tarvitse tehdä kyselyjen keräämisen eteen yhtään mitään.
  3. Asiakkaasi rakastavat ZEF-kyselyitä!

    ZEF-kyselyt on suunniteltu vastaajan mukavuutta ajatellen ja optimoitu toimimaan mahdollisimman hyvin älypuhelimella. Ei ihme, että lähes kaikki (98 %) ZEF-kyselyyn vastanneista kokee, että ZEF-kyselyyn on mukava vastata.
  4. Kehitä toimintaasi helposti tekoälyn tuottaman analyysin avulla.

    Saat kyselydatan perusteella automaattisesti tarkan analyysin siitä, missä olette asiakkaiden mielestä onnistuneet ja mitkä ovat tärkeimpiä kehityskohteita. Analyysi on niin monipuolinen ja älykäs, että ymmärrät tarkasti, mitä asiakkaat teistä ajattelevat.

    Easoftissa analyyseja voi tarkastella suoraan tiimi-, myyjä-, asentaja tai tuotekohtaisesti eli pääset tarkasti kiinni myös siihen, miten arviot tai tyytyväisyys esimerkiksi eri tuotteiden tai myyjien palvelun osalta eroavat.

    Toisaalta reaaliaikaiset raportit voi jakaa näkymään suoraan esimerkiksi myyjittäin tai asentajakohtaisesti heidän asiakkaitaan koskevista tuloksista. Lisäksi asiakkaan vastaukset ovat näkyvissä Easoftissa suoraan asiakkaan tilauksen alla halutessasi vaikka koko henkilöstölle.

    Easoftin asiakkaan ovat kokeneet myös tärkeänä sen, että NPS-luku, joka antaa tärkeän yleiskuvan siitä, millainen asiakkaiden kokemus on yrityksen asiakaspalvelusta, tuotteista ja palveluista, näkyy suoraan Easoftin työpöydällä. Näin kriittisin, reagointia vaativa data on koko ajan näkyvillä.
  5. Ota valtaosa reklamaatioista kiinni automaattisesti jo aikaisessa vaiheessa.

    Jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluun, häneltä kysytään automaattisesti syytä tähän. Suurin osa (70 %) vastaajista kertoo kyselyssä myös syyn tyytymättömyyteensä. Näin reklamaatiot saadaan reaaliajassa talteen ja voidaan ohjata suoraan myyntiyksikön vetäjälle tai muulle halutulle henkilölle.
  6. Nauti tyytyväisiltä asiakkailta automaattisesti kerätyistä liideistä.

    Noin 10 % asiakkaista, jotka ovat olleet niin tyytyväisiä palveluun, että kertovat voivansa todennäköisesti suositella palvelua jollekin, antavat seuraavassa tarkentavassa kysymyksessä tarkentavia tietoja (nimiä ja puhelinnumeroita) henkilöistä, joille palvelua suosittelisivat.

    Nämä tiedot ohjataan myös automaattisesti suoraan myyjälle tai myynnin johdolle ja näin myyjät saavat suosittelun kautta tulleita liidejä työnsä tueksi.
  7. Tee enemmän ja tarpeisiin paremmin vastaavaa lisämyyntiä helposti vanhoille asiakkaille.

    ZEF-kyselyssä saat automaattisesti tietoa jo teidän palveluja ostaneiden asiakkaiden muista tarpeista. Kyselyn vastaajista noin 20 % kertoo heidän tarpeisiin vastaavista lisämyynnin mahdollisuuksista, jolloin saat hyvällä prosentilla lisämyynnin mahdollistavaa tietoa asiakkaistasi täysin automaattisesti.

    Kuten muukin tekoälyn hankkima tieto, myös nämä esiin tulevat lisämyynnin mahdollisuudet voidaan ohjata suoraan myyjälle tai myynnin johdolle.
  8. Nosta yrityksesi näkyvyyttä verkossa ja vahvista positiivista julkisuuskuvaa.

    Käytännössä kaikki ihmiset hakevat nykyään tietoa Googlesta. Tutkimusten mukaan luotamme vahvasti arvosteluihin, mitä ihmiset antavat yrityksistä ja palveluista netissä.

    Jopa 92 % kuluttajista lukee arvosteluja, ennen kuin edes harkitsevat ostopäätöksen tekemistä ja 79% ihmisistä pitää netistä löytämiään, nimellä annettuja arvosteluita yhtä pätevinä kuin ystäviltä saatuja arvioita yrityksestä.

    ZEF-kyselyn vastaajat ohjataan automaattisesti antamaan positiivisia arvioita suoraan Googleen ja tämä myös todistetusti onnistuu! Noin 10 % tyytyväisistä asiakkaista saadaan ohjattua Googleen jättämään positiivinen Google-arvostelu yrityksestänne.

    Positiivisilla Google-arvosteluilla on merkittävä positiivinen vaikutus Google-hakuihin. Lisäksi ihmiset, jotka etsivät yritystänne verkosta, näkevät suoraan tyytyväiset Google-arvostelut yrityksestänne ja luottavat näin yritykseenne enemmän.

Easoftin kautta voit hyödyntää myös muita Zeffin kyselyitä

Kaikkien näiden hyötyjen lisäksi, saat kaupan päälle koko Zeffin laajasti käyttöön. Zeffiltä löytyy paljon hyödyllisiä ja monen kokoisissa yrityksissä testattuja valmiskyselyitä, joita voit hyödyntää laajasti yrityksen eri prosessien kehittämisessä.

Paitsi asiakastyytyväisyydellä, myös esimerkiksi työntekijöiden tyytyväisyydellä ja työhyvinvoinnilla on tärkeä merkitys sekä yrityksen menestykseen että julkisuuskuvaan. Tyytyväiset työntekijät tuovat myös mukanaan uusia, motivoituneita ja tyytyväisiä työntekijöitä.

Työntekijöiden tyytyväisyyden seuraaminen on Zeffin avulla helppo toteuttaa ja samoin kuin asiakastyytyväisyyskyselyn suhteen, tekoäly pystyy analysoimaan tulokset tarkasti ja välittämään tiedot esiin tulevista epäkohdista suoraan oikeille henkilöille. 

Esimerkkejä hyödyllisistä valmiskyselyistä, jotka saat suoraan käyttöön Easoftin asiakkaana:

  • asiakastyytyväisyyskysely
  • markkinointikyselyt
  • eri tyyppiset henkilöstökyselyt
    – tyytyväisyyskysely
    – pulssikysely
    – kysely kehityskeskusteluja varten
  • arviointikyselyt
    – 360-arviointi
    – esimiehen arviointilomake
    – työympäristön riskien arviointi
  • persoonallisuustestit
  • menestyvä organisaatio
  • riskien arviointi

Artikkelin aiheet:

Easoft Oy / Toiminnanohjausjärjestelmän valinta asennusliiketoimintaan - mitä ottaa huomioon?

OPAS TOIMINNANOHJAUS­JÄRJESTELMÄN VALINTAAN

Lataa maksuton opas!

Kirjoitimme oppaan siitä, mitä tulee ottaa huomioon toiminnanohjausjärjestelmää valittaessa asennusliiketoimintaan. Laitoimme oppaan jakoon maksutta, lataa siis omasi ja vältä yleisimmät virheet toiminnanohjausjärjestelmän valinnassa!

Easoft Oy / Toiminnanohjausjärjestelmän valinta asennusliiketoimintaan - mitä ottaa huomioon?

Miksi vertailussa ollaan päädytty Easoftiin?

Vertailtuamme eri vaihtoehtoja, päädyimme Easoftiin koska...

Lue 5 tärkeintä syytä, miksi asiakasyrityksemme
ovat päätyneet Easofttoiminnanohjausjärjestelmään