Balkonser on menestyvä parvekelasitusten huoltoihin erikoistunut yritys, joka toimii laajasti Keski- ja Etelä-Suomen alueilla. Balkonser käyttää Easoftia asiakashallintajärjestelmänä sekä dokumentointiin.
Juha Suutari, Balkonserin myyntijohtaja on tyytyväinen Easoftiin jo 9 vuoden käyttökokemuksella:
“Easoft on ollut meillä käytössä vuodesta 2015 asti, että yhdeksän vuotta kun tästä tulee… ollaan kyllä oltu tyytyväisiä – ei oo tarvinnut miettiä, että vaihdettais mihinkään toiseen järjestelmään.”
Miten asiakashallinta Easoftilla sitten käytännössä toimii? Korvaako se muut järjestelmät?
Yleensä kyllä. Easoft asiakashallintajärjestelmänä on hyvin kokonaisvaltainen. Tavoite on, että jokainen yritys voisi viedä asiakkuutensa, laajatkin kokonaisuudet tai useita sidosryhmiä vaativat projektit, saman järjestelmän avulla maaliin.
“Me käytetään Easoftia asiakashallintajärjestelmänä: sinne syötetään asiakkaiden tiedot, tarjoukset, tilaukset, laskutukseen asti… ja sitten käytetään Easoftia myös dokumentointiin.”
Juha Suutari, Balkonser
Näppärät, mobiilisti toimivat dokumentointityökalut ovat saaneet Easoftin asiakkailta paljon kiitosta ja myös Balkonserille se on tärkeä:
”Käytetään [Easoftin] dokumentointi -työkalua; meillä projektikohteista täytetään tommonen huoltokirja. Se on huoneistohtainen huoltokirja, johon kirjataan tehdyt toimenpiteet ja lasitusten tilanne.”
Kokemuksensa perusteella Juha suosittelee Easoftia myös muille huoltopalveluita tuottaville yrityksille:
“Kyllä mä voin suositella esimerkiksi tämmösiä huoltopalveluita tuottaville yrityksille… ja toki kannattaa jokaisen ottaa selvää et millainen järjestelmä on kyseessä. Meillä on kyllä on toiminut hyvin!”
Huoltoliiketoimintaa toteuttavat yritykset ovatkin yksi keskeisiä ryhmiä Easoftin asiakaskunnassa.
Vaikka Easoft on paljon muutakin, asiakkaamme nauttivat siitä, että myös asiakkuuksien kokonaisvaltainen hallinta ja CRM-työkalut löytyvät Easoftilta. Näin ei todellakaan tarvita yhtään ylimääräistä järjestelmää, vaan hoidat asiakkuudet, työt ja projektien hallinnan laskutukseen asti yhdellä kirjautumisella.
Lue lisää Easoftin asiakkaiden kokemuksia >>
Enemmän kauppaa ja kannattavampaa liiketoimintaa Easoft asiakkuuksien hallinnan avulla
Kolme syytä, miksi Easoft ERP on rakennus-, saneeraus- ja LVIS-alan johtava ohjelmisto myös asiakkuuksien hallintaan.
1. Kaikki asiakkuuksiin liittyvä tieto yksien tunnusten takana.
Miksi tekisit asioita erillisissä siiloissa kun voit hoitaa asiat myös nopeasti ja niin, että kaikki tieto on reealiajassa oikeiden henkilöiden saatavilla? CRM ja asiakkuuksien hallinta ovat samassa järjestelmässä tarjouspyynnöstä tilausten ja projektien hallintaan sekä arkistointiin. Asiakasrekisterikin muodostuu ja päivittyy automaattisesti.
2. Tarkka ja ammattimainen tarjous asiakkaalle jopa 3 minuutissa.
Valmiit, muokattavat pohjat, älykkäät laskurit ja tuoterakenteet poistavat hinnoittelusta epävarmuuden ja nopeuttavat tarjouslaskentaa. Myös virheiden todennäköisyys pienenee merkittävästi.
3. Easoft ohjaa sinua tekemään kannattavaa liiketoimintaa.
Tee vähemmän turhaa työtä – kaikki toiminta ja tietojen siirtyminen on mahdollisimman automatisoitua ja käyttäjälle helppoa. Muistutukset, tehtävälistat ja käyttäjän tärkeät tiedot kertova päänäkymä ohjaavat tekemistä koko ajan oikeaan suuntaan.
Kiinnostaisiko maksuton etädemo?
Etädemossa esittelemme teille Easoftin toiminnallisuudet ja käymme läpi miten Easoft voisi tehostaa liiketoimintaanne.