Blogi

Kirjoituksia ja kuulumisia Easoftista ja Easoftin työntekijöistä. Löydät täältä myös vinkkejä ja tarinoita, jotka toivottavasti hyödyntävät sinua liiketoiminnassasi.

”Työni on pitkälti kommunikointia asiakkaan ja Easoftin välillä. Tämä seikka tuo haastetta, mutta on myös se asia mikä tässä työssä kiehtoo eniten” – Lauri Palmu

”Työni on pitkälti kommunikointia asiakkaan ja Easoftin välillä. Tämä seikka tuo haastetta, mutta on myös se asia mikä tässä työssä kiehtoo eniten” – Lauri Palmu

Tällä viikolla esittelemme lisää työntekijöitä, vuorossa on Lauri Palmu. Laurin vastuulla on Easoftin tuki. Joten jos olet meidän tukipuhelimeen soittanut, on Laurin lämpöä huokuva ääni sinulle varmasti jo tuttu! Annetaan Laurin itse kertoa: Olen työskennellyt täällä...

Lue lisää
”Työpöytäraportit ovat hyvin toimivia”

”Työpöytäraportit ovat hyvin toimivia”

Otsikon mukainen kommentti tuli asiakkaalta. Tämä palaute kiinnitti erityisesti huomioni, koska se oli yksi erityisen merkittävä asia minulle itselleni, kun käytin Easoftia aikaisemmassa työpaikassani ennen Easoftille työllistymistä. Edellisessä työssä toimivaksi...

Lue lisää
Lisätöiden laskutus, kateseuranta vai joku muu?

Lisätöiden laskutus, kateseuranta vai joku muu?

Kirjoitin aikaisemmin jutun aiheesta Mitä asioita huomioida toiminnanohjausjärjestelmän valinnassa? Kolme keskeistä pointtia. Tekstissä käsiteltiin lyhyesti kolme olennaista pointtia joihin järjestelmän valinnassa tulee huomiota kiinnittää – Oman yrityksesi luonne ja...

Lue lisää
Vinkkejä työmaiden hallintaan ja resursointiin

Vinkkejä työmaiden hallintaan ja resursointiin

Kiirettä ja hikeä pukkaa jo valmiiksi, mutta asiakkaat vain soittavat ja tahtovat tilata palveluitasi lisää. Olisi kova tahtotila palvella kaikkia asiakkaita hyvin ja mahdollisimman nopeasti, mutta välillä se tuntuu vaikealta. On hankala sanoa asiakkaalle, milloin...

Lue lisää
Mihin yritysjohto käyttää aikaa teidän yrityksessänne?

Mihin yritysjohto käyttää aikaa teidän yrityksessänne?

”Takaan, että kun otatte järjestelmän käyttöön, niin teidän ei tarvitse palkata tähän aikomaanne tehtävään henkilöä” Kova lupaus, jonka myyjämme antoi asiakkaalle. Yritys oli palkkaamassa uutta työntekijää toimitusjohtajan oikeaksi kädeksi tekemään rutiinitöitä,...

Lue lisää