- Haluatko ohjata toimenpiteitä asiakkaissa laajemmin sekä kentällä että toimistolla?
- Entä seurata näitä toimenpiteitä ja kerätä ryhmiteltyä tietoa, haluamallasi tavalla?
- Tai muuten tuoda ryhmiteltyä tietoa asiakkaiden kohdalle, esimerkiksi tehdyistä markkinointitoimenpiteistä?
Jaksotehtävillä luot laajasti tehtäviä tai tavoitteita eri ryhmittelyillä. Samoin seuraat niiden toteutumista ja niihin liittyvää tietoa. Voit käyttää jaksotehtäviä esimerkiksi markkinointikampanjan, tuotelanseerauksen tai ennakkomyynnin ohjaukseen ja seurantaan. Samoin myynnin jaksotavoitteisiin, prioriteetteihin tai vaikkapa vain tehdyistä markkinointitoimenpiteistä tiedon antamiseen. Voit tehdä myös erilaisia omia tehtäväryhmiä tai seurattavia kampanjoita.
Huippuunsa kehitetty raportointi ja joustavat tiedonkeruulomakkeet mahdollistavat tiedonkäsittelyn. Tämä tekee kokonaisuudesta ainutlaatuisen, juuri sinun prosessiisi sopivan ja intuitiivisen.