Vinkkejä työmaiden hallintaan ja resursointiin

Vinkkejä työmaiden hallintaan ja resursointiin

Kiirettä ja hikeä pukkaa jo valmiiksi, mutta asiakkaat vain soittavat ja tahtovat tilata palveluitasi lisää. Olisi kova tahtotila palvella kaikkia asiakkaita hyvin ja mahdollisimman nopeasti, mutta välillä se tuntuu vaikealta. On hankala sanoa asiakkaalle, milloin...
Raportointia raportoinnin ilosta vai kehittymisen vuoksi?

Raportointia raportoinnin ilosta vai kehittymisen vuoksi?

Oikeat mittarit Yksi asia usein yhdistää menestyviä yrityksiä, erityisesti kilpailluilla aloilla, joilla ei pysty erottautumaan esimerkiksi ylivoimaisen tuotteen tai merkittävien kustannusetujen osalta. Se on oikeiden asioiden mittaaminen ja niistä raportointi....
Mihin yritysjohto käyttää aikaa teidän yrityksessänne?

Mihin yritysjohto käyttää aikaa teidän yrityksessänne?

”Takaan, että kun otatte järjestelmän käyttöön, niin teidän ei tarvitse palkata tähän aikomaanne tehtävään henkilöä” Kova lupaus, jonka myyjämme antoi asiakkaalle. Yritys oli palkkaamassa uutta työntekijää toimitusjohtajan oikeaksi kädeksi tekemään rutiinitöitä,...
Asiakaskokemus: Kuopiolainen peltisepänliike Kalteva Oy

Asiakaskokemus: Kuopiolainen peltisepänliike Kalteva Oy

Peltisepäntöitä ja muita kattohuoltoja tekevä Kuopiolainen Kalteva Oy palvelee niin taloyhtiöitä, yrityksiä kuin kotitalouksiakin. Kalteva on käyttänyt Easoftia nyt noin kaksi vuotta. Easoft on palvellut yritystä niin mainiosti, että sitä on ilo suositella muillekin....
Miten onnistua järjestelmän vaihtoprosessissa?

Miten onnistua järjestelmän vaihtoprosessissa?

Järjestelmän vaihdon tarkoituksena on luonnollisesti aina tehostaa yrityksen toimintoja ja tehdä tätä kautta liiketoiminnasta kannattavampaa. Kun toiminnanohjausjärjestelmä on valittu oikein ja käyttöönotto hoidettu kunnolla, näin tapahtuukin. Panosta käyttöönottoon...