mennessä Maija Rautio | 24.03.2025
mennessä Maija Rautio | 03.03.2025
mennessä Maija Rautio | 12.02.2025
mennessä Maija Rautio | 11.02.2025
Asiakkaan kokemus on arvokasta tietoa, jota ei kannata jättää hyödyntämättä. Asiakaskokemuksen hyödyntämisen seurauksena asiakastyytyväisyys kasvaa, kun kehitystä tehdään asiakkaiden toiveiden perusteella. Kun tuote on sitä, mitä asiakkaat toivovat, myyntiäkin on...
mennessä Maija Rautio | 11.02.2025
Palkanlaskennan prosessin on syytä toimia Viivästynyt tai toistuvasti virheellinen palkanmaksu lisää työntekijöissä tyytymättömyyttä ja voi vaikuttaa negatiivisesti työnantajamielikuvaan. Palkka kuitenkin on usein muuta kuin kiinteä kuukausipalkka: se saattaa perustua...
mennessä Maija Rautio | 11.02.2025
Varaston toimivuus on olennaista niin asentajien, myyjien kuin työnjohdon näkökulmasta. Jos varaston saldoista ei ole ajantasaista tietoa, myyjä voi epähuomiossa luvata asiakkaalle turhan optimistisia asennusaikatauluja. Pahimmillaan useat työmaat seisovat, kun...
mennessä Maija Rautio | 24.01.2025
mennessä Maija Rautio | 23.01.2025
mennessä Aksu Lohi | 23.01.2025
Easoftilla laskujen lähettäminen asiakkaalle onnistuu sähköpostilla, postitse tai rajapinnan kautta verkkolaskuna. Useimmat Easoftin asiakkaat laskuttavatkin rajapinnan kautta taloushallinto- ja laskutusohjelmista, joita ovat esimerkiksi Netvisor, Procountor, Maventa,...
mennessä Aksu Lohi | 23.01.2025
Sähköisessä dokumentoinnissa helppokäyttöisyys on avainasemassa Sähköinenkään dokumentointi ei ole oikotie onneen, jos käyttöliittymä on huono ja dokumentin täyttäminen haastavaa. PDF-tiedostot pienine präntteineen ja ahtaine tekstilaatikoineen tekevät dokumentin...
Viimeisimmät kommentit