Easoftin helppokäyttöinen asiakashallintajärjestelmä eli CRM koostuu myyntiputkesta ja asiakasrekisteristä, ja se käsittää asiakkuuden vaiheet tarjouspyynnöstä arkistointiin. Myyntiputki ja asiakasrekisteri toimivat limittäin – olennaista onkin, että kaikki tärkeä, asiakkuuksiin liittyvä tieto löytyy yhdestä paikasta.
Myyntiputki – korvaamaton työkalu myynnin hallintaan ja tehostamiseen
Easoftin myyntiputkityökalulla myynnin hallinta on helppoa. Verkkosivustosi kautta tulevista kysynnöistä voidaan luoda automaattisesti asiakastiedot Easoftin asiakasrekisteriin ja uusi liidi myyntiputkelle haluamaasi sarakkeeseen, jolloin kaikki kysynnät tulevat varmasti käsiteltyä.
Kysyntöjen käsittely ja tarjouksen laskeminen on myös saumattomampaa, kun asiakkaan tiedot löytyvät jo valmiiksi Easoftista.
Myyntiputkessa liidi siirtyy automaattisesti eteenpäin, kun myyntiprosessi etenee. Myyntiputken sarakkeet voit muokata juuri myyntiprosessinne mukaiseksi – myyntiputkesta näet helposti yhdellä silmäyksellä myyntisi tilan ja tarjouskannan arvon. Myyntiputken liideille voi luoda liidikohtaisia tehtäviä ja tehdä muistiinpanoja.
Kun liidi on voitettu, tarjous muuttuu tilaukseksi. Liidin tilaa ei tässäkään vaiheessa tarvitse muuttaa monesta paikkaa, vaan se päivittyy aina joka paikkaa – vaihdoit tarjouksen tilaukseksi sitten myyntiputkelta tai tilauksen alta. Sen jälkeen tilausta on helppo hoitaa ja hallita Easoftin projektinhallintatyökalulla.
Asiakkuuden tiedot ovat aina myös asiakasrekisterissä, jonne kaikki tiedot ja dokumentit tallentuvat ja josta niihin päästään aina käsiksi.