Tehtävienhallinta Easoftissa – vähemmän stressiä ja enemmän tuloksia

Välittyvätkö tiedot tehdyistä töistä tai huolloista vaikka tekijä vaihtuisi? Muistavatko kaikki hoitaa hommansa? Jos töiden johto on jatkuvaa tiedon etsimistä ja tulipalojen sammuttamista, tilanne paitsi kuormittaa, myös näkyy työntekijöille ja asiakkaille.

Etusivu / Easoft ERP / Ominaisuudet / Tehtävienhallinta

Easoftin avulla jokainen tietää hommansa ja vastuuta on helppo jakaa

Töiden organisoinnin nopeus korostuu kun tekijöitä, urakoita tai muita liikkuvia osia on useampia. Lisäksi tulisi voida luottaa, että tieto menee perille. Easoftilla töiden ja tehtävien hallinta ei ole kaaosta, sillä jokainen tietää hommansa ja saa tiedot muutoksista.

Tehtävien luominen

Luo tehtäviä asiakaskortille ja tilauksille tai määritä automaattisesti esim. tietyn tapahtuman perusteella.

Omat tehtävät

Ohjelman etusivulta näet koosteena mitä tehtäviä on sinun vastuullasi ja kuittaat tehtävät hoidetuksi.

Kirjaukset ja muutokset

Töiden tekijät kirjaavat kaiken suoraan Easoftin kautta. Tiedot ovat aina tallessa ja uudet työntekijät tai sijaiset saavat automaattisesti hyvät tiedot heille asetetuista tehtävistä.

Easoft ERP -tehtävienhallinnan hyödyt

Hallitse laajatkin tehtäväkokonaisuudet helposti

  • Luo tehtäviä niin yksittäisille tekijöille kuin projekteille tai asiakkuuksille.
  • Erilaiset tehtävätyypit, kuten puhelu ja tapaaminen helpottavat sekä töiden organisointia että työn suorittajaa hahmottamaan työpäivän kulkua.
  • Tehtävien hallinta ja muokkaus on helppoa. Muokattavuus jälkikäteen on tarpeen, jos aikataulut muuttuvat tai suoritustapaan tulee täsmennyksiä.
  • Kaiken voi tehdä myös puhelimella.

Oikea tehtävä oikealle tekijälle

  • Henkilölle kohdistetut tehtävät näkyvät automaattisesti käyttäjäkohtaisella etusivulla.
  • Urakalle kohdistuvat tehtävät ovat nähtävissä kaikille, jotka pääsevät tarkastelemaan kyseistä urakkaa. Näin kaikki asianosaiset ovat kartalla siitä, missä vaiheessa jokin asiakkuus tai tilaus on.
  • Kohdista tehtäviä myös Easoftin tukeen, mikäli avulle on tarvetta tai järjestelmän käyttämisessä ilmenee ongelmia.

Tehtävien aikataulutus ja muistutukset

  • Aseta automaattisesti luotuja tehtäviä, jotka aktivoituvat tietyn toiminnon jälkeen. Tällaisia ovat esimerkiksi puhelut asiakkaalle tietyn ajan kuluttua tarjouksen toimittamisen jälkeen.
  • Aikatauluta tehtävä tietylle ajankohdalle.
  • Aseta työn suorittajalle muistutus, joka aktivoituu kun tehtävän deadline lähestyy. Muistutus tulee valinnan mukaan joko sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Easoft on yksinkertainen ohjelma ja sitä osaa kaikki käyttää. Siihen ei tarvi pitkiä perehdytyksiä. Ei tarvi erikseen mitään tukihenkilöä.

Lauri Kristo
Grado Design

Iso apu on myös siitä, että uusien työntekijöiden koulutus on helpompaa ja rutiininomaisempaa, kun Easoft tarjoaa rungon, jonka avulla työtehtävät käydään läpi.

Matias Turpeinen
Molarum Salaojat Oy

Asentajien työtä Easoft helpottaa huimasti. Asentajat katsovat kännyköiltä omat työmaat ja näkevät nopeasti kokonaisuuden siitä, mitä lähdetään asentamaan.

Juhani Saarinen
Kotisi LVI

Varaa maksuton etädemo

Näin Easoft tehtävienhallinta toimii:

  1. Luo tehtävä itsellesi, toiselle työntekijälle tai esimerkiksi tarjoukselle.
  2. Kuvaile tai täsmennä tehtävää tarvittaessa kohdassa “kuvaus”. Lisää halutessasi myös muita tehtävän kannalta olennaisia lisätietoja.
  3. Aikatauluta tehtävä haluamallesi ajankohdalle ja aseta tehtävälle deadline.
  4. Aseta muistutus tehtävän suorittajalle, jos se on tarpeen.
  5. Tarkastele tehtävän tilaa ja muokkaa tarvittaessa.
    Työntekijäkohtaiset tehtävät näkyvät henkilökohtaisella aloitussivulla, tilaus- tai asiakaskohtaiset puolestaan tilaus- tai asiakassivulla.
  6. Tehtävän suorittaja merkitsee valmiiksi, kun tehtävä on suoritettu.

Haluatko sinäkin vähentää stressiä ja parantaa työn tuloksia?

Easoft toiminnanohjausjärjestelmä ja sen tehtävien hallinta -työkalu auttavat yritystäsi niin, että sekä asiakkaat, työntekijät että johto kiittävät. Lupaamme tämän! Ota yhteyttä