Easoft-integraatio:

ZEF

ZEF – näin se toimii

  • Kysely on valmis. Teidän ei tarvitse rakentaa kyselyä itse, vaan voitte ottaa sen käyttöön välittömästi. Halutessanne voitte toki muokata kyselyä tarpeenne mukaan.
  • Kyselyprosessi on automatisoitu. Kun tilaus merkitään valmiiksi Easoftissa, asiakas saa automaattisesti tekstiviestillä pyynnön vastata asiakastyytyväisyyskyselyyn.
  • ZEF-kyselyyn vastaaminen on helppoa ja mukavaa. Kysymykset ja niihin vastaaminen on loogista, ja kysely on optimoitu toimimaan mobiililaitteella.
    Saatte tarkkaa, tekoälyn tuottamaa dataa. Vastausten perusteella järjestelmä koostaa tietoa vahvuuksistanne ja kehityskohteistanne. Monipuolinen analyysi perustuu asiakkaiden vastauksiin, ja niitä voi tarkastella esimerkiksi tuote- tai asentajakohtaisesti. Tulokset voi jakaa näkymään sisäisesti haluamillenne henkilöille.
  • ZEF:stä saadaan NPS-luku työpöydälle ja asiakkaiden vastaukset Easoftiin tilausten alle.
  • Reklamaatiot tulevat tietoonne aikaisessa vaiheessa. Jos asiakkaanne ei ole tyytyväinen kokemukseensa, häneltä kysytään automaattisesti syytä tähän. Näin reklamaatiot saadaan tietoon pian. Hyvin hoidettu reklamaatio kääntyy useimmiten yrityksen eduksi.
  • Tavoitatte potentiaalisia asiakkaita tyytyväisten asiakkaiden kautta. Kyselyn kautta asiakkailta voi pyytää sellaisten henkilöiden yhteystietoja, joille he suosittelisivat palvelua. Yhteystiedot ohjataan automaattisesti myyjille.
  • Voitte tehdä lisämyyntiä vanhoille asiakkaille. Kyselyn perusteella saatte tietoa niistä tarpeista, joita palvelujanne jo ostaneilla asiakkaillanne on.
  • Voitte lisätä yrityksenne näkyvyyttä ja vahvistaa positiivista julkisuuskuvaa. ZEF-kyselyn vastaajat ohjataan automaattisesti antamaan positiivisia arvioita Googleen. Positiivisilla Google-arvosteluilla on merkittävä positiivinen vaikutus Google-hakuihin ja asiakkaan ostopäätökseen.

Näin integraatio toimii:

Integraation tärkeimmät ominaisuudet:

  • Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

  • Tekoäly analysoi vahvuudet sekä kehityskohdat

  • Lisämyynnin tekeminen

  • Liidien generointi

  • Kyselyn automaattinen lähetys

Kuvat integraatiosta:

ZEF

Tekoälyyn perustuvalla ZEF-kyselytyökalulla asiakastyytyväisyyden mittaaminen on helppoa. Täysin automatisoidulla ratkaisulla asiakaskokemuksen selvittäminen on helppoa sekä yrityksen että asiakkaan näkökulmasta.
Maat: Suomi
Integraatio on Kahdensuuntainen

Kumppaniyritys:

ZEF OY

Y-tunnus: 0640379-1

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenotto alla olevalla lomakkeella, niin sinuun ollaa pian yhteydessä keskustellaksemme lisää haluamastasi Easoftin integraatiosta!

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Hidden
Tietosuojaseloste*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.