Automatisoitu asiakastyytyväisyystutkimus – helposti arvokasta tietoa
Etusivu / Easoft ERP / Ominaisuudet /
Asiakkaan kokemus on arvokasta tietoa, jota ei kannata jättää hyödyntämättä.
Easoft – ZEF yhteistyön tuloksena Easoftissa on helppo toiminnallisuus asiakastyytyväisyyden tutkimiseen. Kysely lähtee automaattisesti asiakkaalle tekstiviestinä kun tilaus on merkitty valmiiksi.
Lisää myyntiä asiakastyytyväisyystutkimuksen avulla:
- Asiakastyytyväisyys kasvaa, kun kehitystä tehdään asiakkaiden toiveiden perusteella
- Kun tuote on sitä, mitä asiakkaat toivovat, on mahdollista tehdä enemmän myyntiä.
- Saatte myynnin tueksi argumentteja tyytyväisiltä asiakkailta.
- Positiivisilla arvosteluilla on merkittävä positiivinen vaikutus Google-hakutuloksissa näkymiseen.
ZEF-kyselytyökalulla asiakastyytyväisyystutkimus on helppo tehdä
Moni yritys haluaa johtaa ja kehittää toimintaansa asiakastyytyväisyyden perusteella. Se on kuitenkin haastavaa, jos siihen ei ole työkaluja.
- Easoft ERP -toiminnanohjausjärjestelmään integroidulla, tekoälyyn perustuvalla ZEF-kyselytyökalulla asiakastyytyväisyyden mittaaminen on helppoa.
- Täysin automatisoitu asiakastyytyväisyyspaketti varmistaa, että asiakaskokemuksen selvittäminen on helppoa sekä yrityksen että asiakkaan näkökulmasta.
Easoftin asiakkaana voit ottaa käyttöön Easoftin ja Zeffin yhdessä kehittämän asiakastyytyväisyyspaketin osana ERP-järjestelmää.
Varaa maksuton etädemo
Näin ZEF asiakastyytyväisyyskysely toimii Easoftissa:
Kysely on heti valmis.
Ota käyttöön kysely välittömästi – sitä ei tarvitse erikseen rakentaa. Halutessanne voitte toki muokata kyselyä.
Kyselyprosessi on automatisoitu.
Kun tilaus merkitään valmiiksi Easoftissa, asiakas saa automaattisesti tekstiviestillä pyynnön vastata asiakastyytyväisyyskyselyyn.
ZEF-kyselyyn vastaaminen on asiakkaille helppoa ja mukavaa.
Kysymykset ja niihin vastaaminen on loogista, ja kysely on optimoitu toimimaan mobiililaitteella.
Saat tarkkaa, tekoälyn tuottamaa dataa.
Järjestelmä koostaa tietoa vahvuuksistanne ja kehityskohteistanne vastausten perusteella. Monipuolinen analyysi perustuu asiakkaiden vastauksiin, ja niitä voi tarkastella esimerkiksi tuote– tai asentajakohtaisesti. Tulokset voi jakaa näkymään sisäisesti niille henkilöille, joille haluatte.
Reklamaatiot tulevat tietoon aikaisessa vaiheessa.
Jos asiakkaanne ei ole tyytyväinen kokemukseensa, häneltä kysytään automaattisesti syytä tähän. Näin reklamaatiot saadaan tietoon pian. Hyvin hoidettu reklamaatio kääntyy useimmiten yrityksen eduksi.
Tavoita potentiaalisia asiakkaita tyytyväisten asiakkaiden kautta
Kyselyn kautta asiakkailta voi pyytää sellaisten henkilöiden yhteystietoja, joille he suosittelisivat palvelua. Yhteystiedot ohjataan automaattisesti myyjille.
Tee kohdennettua lisämyyntiä vanhoille asiakkaille.
Kyselyn perusteella saatte tietoa muista tarpeista, joita teiltä jo ostaneilla asiakkailla on.
Parempi näkyvyys Googlessa ja positiivinen julkisuuskuva.
ZEF-kyselyn vastaajat ohjataan automaattisesti antamaan positiivisia arvioita Googleen. Positiivisilla Google-arvosteluilla on merkittävä positiivinen vaikutus Google-hauissa näkymiseen ja asiakkaan ostopäätökseen.
Hyödynnä myös muita Zeffin kyselyitä
Easoftin asiakkaana saatte myös muut kyselyt käyttöön asiakastyytyväisyystutkimuksen lisäksi. Valmiskyselyjä voi hyödyntää laajasti yrityksen eri prosessien kehittämisessä. Näitä ovat esimerkiksi:
Markkinointikysely
Työympäristön riskien arviointikysely
Työhyvinvointikysely
Työhyvinvointikysely
Työhyvinvointikysely on oiva esimerkki käytetyistä ja hyödyllisistä ZEF-kyselyistä.
- Kyselyn avulla saat helposti tietoa yrityksen työntekijöiden voinnista, viihtymisestä ja kokemuksesta omassa roolissaan.
- Työntekijöiden hyvinvoinnilla ja tyytyväisyydellä on olennainen merkitys yrityksen menestykseen ja julkisuuskuvaan.
- Hyvän työnantajamielikuvan ansiosta yrityksenne voi myös rekrytoida motivoituneita ja päteviä työntekijöitä.

Esittelemme toiminnallisuudet maksutta
Etädemossa esittelemme teille toiminnallisuudet ja käymme läpi miten ohjelmistomme voisivat tehostaa teidän liiketoimintaanne.
-
Aikataulutus ja resursointi
-
-
Asiakashankinta
-
Asiakastyytyväisyystutkimus
-
Asiakashallinta (CRM)
-
Dokumentointi ja pöytäkirjat
-
Palkka-aineisto
-
Sähköinen allekirjoitus
-
Kalustonpaikannus Easoftissa
-
Laskutus
-
Liiketoiminnan mittarit
-
OP-Rahoitus
-
Ostolaskujen käsittely
-
Projektinhallinta
-
Tarjouslaskenta
-
Verottajailmoitukset
-
Tehtävienhallinta
-
Työajanseuranta
-
Urakkapooli
-
Tuoterakenteet
-
Varastonhallinta