Tehtävienhallinta rakennusalalla – vähemmän stressiä ja enemmän tuloksia

Easoftin tehtävienhallinnassa voit luoda tehtäviä asiakaskortille ja tilauksille tai määrittää nämä automaattisesti. Ohjelman etusivulta näet koosteena mitä tehtäviä on sinun vastuulla ja voit kuitata nämä hoidetuksi.

Etusivu / Easoft ERP / Ominaisuudet / Tehtävienhallinta

Hallitse laajemmatkin tehtäväkokonaisuudet helposti

Toiminnan ja tehtävien toimiva organisointi korostuu entisestään, kun tekijöitä, urakoita ja muita liikkuvia osia on useampia. Easoft ERP -toiminnanohjausjärjestelmässä erilaisia tehtäviä voi luoda niin yksittäisille tekijöille kuin projekteille tai asiakkuuksille. Tehtävien tilaa pääsee tarkastelemaan ja muokkaamaan, ja halutessaan tehtävän suorittajalle voi asettaa muistutuksen määräpäivän lähestymisestä.

Oikea tehtävä oikealle tekijälle

Easoftissa tehtäviä voi luoda itselle, toiselle työntekijälle sekä tietylle asiakkuudelle tai urakalle. Lisäksi tehtäviä voi kohdistaa Easoftin tukeen, mikäli avulle on tarvetta tai järjestelmän käyttämisessä ilmenee ongelmia.

Henkilölle kohdistetut tehtävät näkyvät automaattisesti käyttäjäkohtaisella etusivulla. Urakalle kohdistuvat tehtävät ovat nähtävissä kaikille, jotka pääsevät tarkastelemaan kyseistä urakkaa. Sen ansiosta kaikilla asianomaisella on mahdolisuus nähdä, missä vaiheessa jokin asiakkuus tai tilaus on.

Tehtävien aikataulutus ja muistutukset

Tehtävätyyppejä on erilaisia, kuten esimerkiksi puhelu ja tapaaminen. Easoftissa on mahdollista myös asettaa automaattisesti luotavia tehtäviä, jotka aktivoituvat tietyn toiminnon jälkeen. Tällaisia ovat esimerkiksi puhelut asiakkaalle tietyn ajan kuluttua tarjouksen toimittamisen jälkeen.

Tehtävän voi aikatauluttaa tietylle ajankohdalle, ja tarvittaessa järjestelmään voi asettaa muistutuksen, kun tehtävän deadline lähestyy. Muistutus tulee valinnan mukaan joko sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Tehtävää voi tarvittaessa muokata myös jälkikäteen, jos esimerkiksi aikataulu muuttuu tai tehtävän suorittamiseen tulee täsmennyksiä.

Tehtävien hallinta Easoftissa – näin se toimii

Easoftissa tehtävien hallinta on yksinkertaista. Tehtävien tarkastelu ja luominen on helppoa myös mobiililaitteella. Näin se toimii:

  1. Luo tehtävä itsellesi, toiselle työntekijälle tai esimerkiksi tarjoukselle.
  2. Kuvaile tai täsmennä tehtävää tarvittaessa kohdassa “kuvaus”. Tähän kohtaan voit lisätä halutessasi myös muita tehtävän kannalta olennaisia lisätietoja.
  3. Aikatauluta tehtävä haluamallesi ajankohdalle ja aseta tehtävälle deadline. Halutessasi voit asettaa tehtävän suorittajalle muistutuksen, joka lähetetään valinnan mukaan sähköpostitse tai tekstiviestillä deadlinen lähestyessä.
  4. Tarkastele tehtävän tilaa ja muokkaa tehtävää tarvittaessa. Työntekijäkohtaiset tehtävät näkyvät henkilökohtaisella aloitussivulla, tilaus- tai asiakaskohtaiset puolestaan tilaus- tai asiakassivulla.
  5. tehtävä on suoritettu, sen voi merkitä valmiiksi.

Esittelemme toiminnallisuudet maksutta

Etädemossa esittelemme teille toiminnallisuudet ja käymme läpi miten ohjelmistomme voisivat tehostaa teidän liiketoimintaanne.