Remonttialan toiminnanohjausjärjestelmä

Remonttialan toiminnanohjausjärjestelmä maksaa itsensä takaisin alle vuodessa, miten tämä on mahdollista?

"Sellaisen huomion voisin sanoa, että Easoft on vastannut oikeastaan useampiinkin tarpeisiin kuin ajattelimme. Mitä enemmän ohjelmaa olemme käyttäneet, sitä enemmän ja monipuolisemmin voimme hyödyntää ohjelmaa ja ottaa lisää ominaisuuksia käyttöön."

Krista Veijanen
EcoFloor Finland Oy

“Suosittelen Easoft-toiminnanohjausjärjestelmää lämpimästi. Se on erittäin selkeä ja yksinkertainen järjestelmä, joka kykenee silti vastaamaan suuriinkin vaatimuksiin ja käyttötarpeisiin. Omien kokemustemme perusteella suosittelisin sitä erityisesti remppahommiin erikoistuneille yrityksille, joilla on suuri määrä kuluttaja-asiakkaita.”

Samuli Niskanen
Pokas Oy

”Näin toimitusjohtajan näkökulmasta suurin hyöty on ollut, että työmaiden hallinta on helpottunut huomattavasti. Toimitusketju siitä hetkestä, kun me olemme jonkun homman sopineet aina siihen pisteeseen, että työmaa laskutetaan hoituu nyt muutamilla klikkauksilla. Eli ajansäästö ja työmaiden hallittavuus on minulle ollut tärkeintä. Yksittäisen asentajan kannalta on tärkeää, että työtuntien kirjaaminen on helppoa.”

Iivo Kaipainen
Kalteva Oy

”Toiminnanohjausjärjestelmä on meille liian kallis.”

Kerron, miksi tämä väite ei yleensä pidä paikkansa.

Oletetaan, että meillä olisi remonttialan yritys, jonka liikevaihto on 1,2 M€/vuosi. Ilman toiminnanohjausjärjestelmää: tarjoukset lasketaan käsin, työmaat aikataulutetaan jotenkin, myyntilaskut luodaan manuaalisesti ja näiden selvittämiseen menee aikaa, lisätyöt laskutetaan jos muistetaan, palkkojen laskenta hoidetaan käsin ja liiketoimintaa seurantaan perstuntumalla.

Kun remonttialan toiminnanohjausjärjestelmä on otettu käyttöön: Tarjoukset lasketaan sähköisillä työkaluilla tehokkaasti ja oikein, laskut muodostuvat automaattisesti, tilaukset aikataulutetaan kalenteriin ja asentajat näkevät kaikki tiedot puhelimesta, laskut lähetetään nappia painamalla, palkanlaskenta tapahtuu sähköisesti ja liiketoiminnan seuranta on reaaliaikaista.

Kun huomioidaan säästynyt työaika, tehostunut laskutus ja palkanlaskenta, lisääntynyt myynti ja tehostunut asennus niin toiminnanohjausjärjestelmä tuottaa yritykselle yli 20 000€ ensimmäisenä vuonna.

Lisäksi yritys tietää jokaisen työmaan kannattavuuden euron tarkkuudella, pystyy seuraamaan myynnin ja asennuksen tunnuslukuja reaaliajassa ja näiden avulla saa työkalut liiketoiminnan kannattavuuden kehittämiseen.

Katso tarkempi laskelma tästä.

Asiakaskokemuksia

 

Sähköinen dokumentointi tehostaa merkittävästi remonttialan liiketoimintaa

Easoftin kautta saatte käyttöönne tehokkaan työkalun työmaiden dokumentointiin ja dokumenttien hallintaan – Easoft Docsin.

Manuaalinen kirjaaminen paperille voi johtaa siihen, että tärkeäkin kirjaaminen jää tekemättä. Henkilöstöllä menee liikaa aikaa fyysisten asiakirjojen kanssa, mikä aiheuttaa turhaa stressiä työpaikalla. Paperinen asiakirja ei aina tee vaikutusta myöskään asiakkaaseen ja lomakkeet katoavat usein. Dokumentointi on aikaa vieviä ja haasteellisia – ellei käytä Easoft Docsin kaltaista sovellusta.

Toimiva dokumentointi on olennaista myös taloushallinnon näkökulmasta. Etenkin yritystoiminnan kasvaessa tai laajentuessa raporttien ja pöytäkirjojen määrä kasvaa. Tällöin on olennaista saada laskutukseen liittyvät dokumentit laskutukseen heti – jotta laskut eivät keräänny pinoksi pöydälle ja yrityksen kassa vaarannu.

Dokumenttikansioiden jako-ominaisuus lisää yrityksen läpinäkyvyyttä ja parantaa samalla sekä työntekijä- että asiakastyytyväisyyttä,

Yleensä dokumentit eivät jää pelkästään dokumentin tekijän haltuun, vaan on tarve jakaa pöytäkirjoja ja raportteja esimerkiksi myös asiakkaalle, laskutukseen ja työnjohtoon. Easoft Docsilla tämä onnistuu helposti ja nopeasti.

Kaikki työkalut remonttiliiketoiminnan hallintaan yhdessä ohjelmassa:

Tiedätkö oikeasti paljonko työmaat jättävät teille euroja? Entä onko tarjoukset laskettu oikein? Tai miten asennukset on hoidettu ja mitä tapahtuu kahdenviikon päästä?

Remonttiliiketoiminnassa Easoft toiminnanohjaus auttaa hallitsemaan liiketoimintaa ja lopulta mahdollistaa paremman tuloksen. Easoftin CRM:n avulla hallitset asiakkaita, tarjouslaskennan tuotepakettien ja laskureiden avulla saat tarkat, kauniit ja määrämuotoiset tarjoukset asiakkaalle, kalenteroinnin ja mobiilin avulla pyörität asennukset ja lopulta tilaustenhallinnan avulla saat tarkan tiedon mitä kohteessa on tehty ja paljonko se jätti meille katetta.

Tutustu Easoftin ominaisuuksiin tarkemmin tästä.


  • Tarjouslaskenta

    Tarjouslaskenta on yrityksen kannattavuuden peruskivi. Easoftin monipuolinen tarjouslaskenta tekee tarjousten laskemisesta nopeaa, tarkkaa ja määrämuotoista.

    Lue lisää

  • Tuoterakenteet

    Easoftin tuoterakenteet ja laskurit tekevät tarjouslaskennasta nopeaa ja tarkkaa. Lisäksi ne helpottavat hinnoittelua ja auttavat muistamaan.

    Lue lisää

  • Projektinhallinta

    Easoftin projektinhallinnassa hallitset yhdellä näkymällä koko projektin ja seuraat projektin taloutta, tuntikirjauksia ja dokumentaatiota, sekä hallitset laskutusta ja aliurakoitsijoita.

    Lue lisää

  • Aikataulutus ja resursointi

    Easoftin kalenterityökalut tekevät aikataulujen suunnittelusta helppoa ja tuotannon johtamisesta tehokasta. Niiden avulla isonkin asennusorganisaation hallinta on helppoa.

    Lue lisää

  • Dokumentointi ja pöytäkirjat

    Easoft Docs sähköinen dokumentointi tekee lomakkeiden täyttämisestä ja työn dokumentoinnista helppoa ja laadukasta. Toimiva dokumentointi säästää työaikaa, parantaa laatua ja helpottaa laadunvalvontaa.

    Lue lisää

  • Liiketoiminnan mittarit

    Easoftin monipuoliset liiketoiminnan mittarit ja kattava raportointi tekevät liiketoiminnan tärkeiden tunnuslukujen seuraamisesta helppoa ja automaattista.

    Lue lisää

  • Verottajailmoitukset

    Easoft toiminnanohjausjärjestelmä helpottaa ja nopeuttaa verottajailmoitusten antamista. Ohjelmassa on valmiit työkalut työntekijä- ja urakkailmoitusten tekemiseen.

    Lue lisää

  • Työajanseuranta

    Easoft työajanseuranta on helppokäyttöinen mobiilityökalu tuntien ja korvausten kirjaamiseen. Työajanseuranta helpottaa myös läpimenoaikojen ja työntekijöiden tuottavuuden seurantaa.

    Lue lisää

  • Asiakashankinta

    Easoft KodinPro on verkkopalvelu, jonka avulla yrittäjä ja asiakas löytävät toisensa. Asiakas voi jättää palveluun työpyyntöjä, jotka tulevat automaattisesti näkyviin yrittäjän Easoftiin.

    Lue lisää

  • Asiakastyytyväisyystutkimus

    Easoft – ZEF yhteistyön tuloksena Easoftissa on valmis toiminnallisuus asiakastyytyväisyyden tutkimiseen. Kysely lähtee automaattisesti asiakkaalle tekstiviestinä kun tilaus on merkitty valmiiksi.

    Lue lisää

  • Asiakashallinta (CRM)

    Easoftin helppokäyttöinen CRM koostuu myyntiputkesta, asiakasrekisteristä ja tehtävienhallinnasta. Työkalun avulla kaikki tärkeä, asiakkuuksiin liittyvä tieto löytyy yhdestä paikasta.

    Lue lisää

Saisinko esitellä Easoftia?

30 minuutin maksuttomassa etäpalaverissa esitten Easoftin toiminnallisuudet ja käymme yhdessä läpi miten Easoft voisi tehostaa teidän liiketoimintaanne.

Palaverin aikana saat selkeän kuvan miten voisit parhaiten hyödyntää Easoft-toiminnanohjausjärjestelmää ja missä kohtaa voisit sen avulla selkeimmin tehostaa ja helpottaa liiketoimintaasi.

Varaa maksuton etäpalaveriaika oheisella lomakkeella tai soittamalla alta löytyvään numeroon.

Etäpalaverissa esittelen Easoftin toimintaa sinulle henkilökohtaisesti verkon välityksellä.

Varaa maksuton esittely tästä

Täytä yhteystietosi alle, niin otamme sinuun mahdollisimman nopeasti yhteyttä sopiaksemme tarkemman ajankohdan etädemolle. Etädemo on 100 % maksuton eikä sido sinua mihinkään.

Testaa tästä miten helppoa sähköinen dokumentointi on