KotisiLVI Oy
Käyttövesi- ja lämpöverkkoremontteihin erikoistunut Kotisi LVI vaihtoi Easoftiin toisesta järjestelmästä, kun aikaisempaa järjestelmää ei saatu järkevästi palvelemaan yrityksen liiketoimintaa.
”Halusimme, että kokonaisuus asiakashankinnasta aina laskutukseen pelaisi järkevästi. Se onkin tiivistettynä tärkein asia mitä Easoftilta olemme saaneet, eli kokonaisuus hallintaan ja yhdellä silmäyksellä voidaan nähdä olennaisimmat asiat yrityksen sen hetkisestä tilanteesta. Tiedonkäsittely nopeutuu, kun ei ole montaa järjestelmää ja Exceliä vaan yksi, jolla hoidetaan kaikki.”
Yritysjohdolla on kokonaisuus hallinnassa
”Meille yritysjohdolle on olennaista, että firman toiminnot saadaan jaettua tarkasti kustannuspaikoittain, jolloin johtaminen helpottuu. Mekin toimimme usealla eri paikkakunnalla, joten toimintaa pitää pystyä seuraamaan yksiköittäin. Easoftista saatavat raportit vaikuttavat meidän päätöksentekoon päivittäin. Myös asennusten kalenterointi ja projektikohtainen kannattavuusseuranta ovat yritysjohdolle hyvin olennaisia asioita.”
Asentajat voivat keskittyä oikean työn tekemiseen
”Asentajia työtä Easoft helpottaa huimasti. Asentajat katsovat kännyköiltä omat työmaat ja näkevät nopeasti kokonaisuuden siitä, mitä lähdetään asentamaan. Tuntien kirjaaminen on vaivatonta ja niihin ei mene turhaa aikaa. Myös mahdollisten reklamaatioiden hoito on helppoa, eikä varmasti mitään jää hoitamatta Easoftin Reklamaatio- työkalun avulla. Myös kaikki asentajien kulukorvaukset on helppo merkata ja ne kohdistuvat heti oikeille projekteille. Asentajille urakkalisän seuraaminen heidän omassa Easoftissaan on hieno juttu.”
Myyjät voivat keskittyä myyntiin
”Myyjille taas tarjouslaskennan helppous on tärkeää. Myös kaupan päättäminen ja sen siirtäminen tilaukseksi ei vaadi suuria ajankäyttötarpeita vaan ne onnistuvat parilla klikkauksella. Myyjät voivat seurata provisiokertymäänsä omassa Easoftissaan. Myyjien provisioiden palkanlaskenta on helppoa myös johdolle, kun Easoft laskee provisiota automaattisesti koko ajan.”
Easoftin väki tuntee asiakkaansa ja ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa
”Easoftin käyttöönotto sujui hyvin, perussetti meni hyvin vaivattomasti koko henkilöstölle. Järjestelmän vaihto ei ollut mikään suuri työmaa. Palvelussa ei ole ollut muutoinkaan moitteen sijaa. Pienet asiat mitä on pyydetty, on hoidettu aina nopeasti. Easoft tuntee hyvin asiakaskuntansa ja kehittää palveluitaan koko ajan. Toivotaan, että kehittävä ote jatkuu myös tulevaisuudessa.”
”Myös asiakkaamme hyötyvät Easoftista. Esimerkiksi reklamaatioiden hallinta auttaa asiakasta siten, että varmasti ei jää mikään reklamaatio roikkumaan. Toki asiakasta auttaa myös se, että asiakkaan soittaessa voidaan nopeasti hakea tiedot asiakkaasta eli tieto asiakkaista pysyy tallessa.”
”Ajansäästö, minkä Easoft on tuonut, on valtavaa. Alusta on todella hyvä ja Easoftia voidaan koko ajan kehittää yrityksen tarpeiden mukaan ja siihen on saatavilla erittäin hyviä integraatioita, jos tarvetta.”
Kotisi LVI, toimitusjohtaja Juhani Saarinen