Remonttialan tehokkaimman toiminnan­­ohjaus­­­­­järjestelmän ominaisuudet

Easoft-toiminnanohjausjärjestelmä on helppokäyttöinen yritysten hallintatyökalu, joka tehostaa liiketoimintaa ja mahdollistaa sen kehittämisen. Pilvipalveluna toimivaa järjestelmää voi käyttää verkossa koska tahansa ja millä tahansa laitteella.

Kaikki remonttiyrityksen hallintaan tarvittavat ohjelmat yhdessä paketissa

Asiakashankinta

Easoftin asiakashankintaominaisuudet ovat pitkälle kehitettyjä. Uusien asiakaskontaktien hankinta on nopeaa ja asiakaskontakteja pystytään hallitsemaan järkevästi. Oikea-aikainen kontaktointi ja asiakastietojen tallentuminen ja päivittyminen varmistavat, että potentiaalisia asiakkaita ei mene ohi. Nykyaikainen telehankinta ja karttasovellus varmistavat alan tehokkaimmat tavat hankkia uusia asiakkaita.

Myynninhallinta

Tarjousten laskeminen toteutuu Easoftilla samaan aikaan sekä nopeasti että tarkasti. Yksittäiselle myyjälle tarjouksen tekeminen, asiakkuuden seuranta ja tarjouksen siirtäminen tilaukseksi on hyvin vaivatonta. Myyjät voivat koko ajan seurata oman myyntinsä kehitystä, provisiokertymäänsä ja tavoitteisiin pääsemistä. Myynnin johdossa myyntiraportit ja reaaliaikainen myynnin seuranta tehostavat työtä.

Resursointi ja aikataulutus

Työmaiden hallinta on järjestelmän käyttöönottamisen jälkeen erittäin helppoa. Aikataulutus sekä resursointi onnistuvat vaivattomasti asennuskalenterien ja resurssipankin avulla. Jo myyntivaiheessa asennukseen kuluva aika on voitu määritellä tarkasti. Mahdolliset muutokset työmaassa välittyvät reaaliaikaisesti asentajan projektiin, jolloin tiedon siirtoon ei tuhraannu aikaa.

Projekti- ja asiakkuusseuranta

Asiakkuuksien hallinta ja esimerkiksi mahdollisten reklamaatioiden hoito onnistuu helposti Easoftissa. Toimintojen avulla voidaan varmistaa, että asiakkaan kanssa sovitut asiat hoidetaan oikea-aikaisesti. Projektien kannattavuutta voidaan seurata tarkasti ja yrityksen tuotteita voidaan tätä kautta kehittää. Koko asiakasketjun hallinta myynnistä asennukseen pitää olla kunnossa, jotta asiakastyytyväisyys on korkea.

Raportointi

Yritysten eri toimintojen raportointimahdollisuudet ovat Easoftissa hyvin laajat. Raportit antavat myynnin, asennuksen ja kannattavuuden jatkuvaan seurantaan erinomaiset mahdollisuudet. Eri yrityksissä on tarvetta seurata erilaisia asioita; Easoftin raportteja on runsaasti erilaisiin tarpeisiin.

Laskutus

Integraatiot moniin laskutus- ja taloushallintojärjestelmiin.

Toiminnanohjausjärjestelmä on integroitavissa mm. seuraaviin järjestelmiin:

Ominaisuudet

  • Myynnin hallinta ja ohjaus
  • Tarjouksien ja tilauksien hallinta
  • Asiakkuusseuranta
  • Työmaiden resursointi ja hallinta
  • Aikataulutus
  • Tuntikirjaukset
  • Karttasovellus

 

  • Projektien hallinta ja seuranta
  • Projektien kuluseuranta
  • Työmaiden kannattavuus
  • Markkinointitoimenpiteiden seuraaminen
  • Raportit
  • Tietojen arkistointi
  • Varaston hallinta
  • Työkalu teleasiakashankintaan
  • Integraatiot moniin laskutus- ja taloushallintojärjestelmiin
  • Ostotilaukset
  • Tuote- ja asiakashinnastot

 

Nyt kaikki tiedot löytyvät helposti yhdestä paikasta!

Leppävirtalaisessa maalämpö- ja vesikaivoporauksiin erikoistuneessa PT Energia Poraus Oy:ssä otettiin Easoft-toiminnanohjausjärjestelmä käyttöön heinäkuussa 2014, ja se on jo nopeuttanut monia yrityksen toimintoja.

Katso videolta PT Energia Porauksen kokemukset!

Varaa maksuton etädemo

Etädemossa esittelemme teille Easoftin toiminnallisuudet ja käymme läpi miten Easoft voisi tehostaa teidän liiketoimintaanne.

Usein kysytyt kysymykset

1. Voiko Easoftin integroida muihin järjestelmiin?

Kyllä voi. Easoftissa on jo valmiina integraatiot mm. Talenom-, Trust Kapital-, Procountor- ja Unifaun -järjestelmiin. Easoftista on myös mahdollista rakentaa integraatioita muihin järjestelmiin

2. Voiko käyttöoikeiksia muokata haluamallaan tavalla?

Käyttöoikeudet voidaan määrittää täysin yrityksen haluamalla tavalla. Käyttäjäryhmiä sekä oikeuksia voidaan hallinnoida erittäin tarkasti.

3. Miten Easoftin käyttäjäkohtainen maksu määräytyy?

Käyttäjäkohtaista maksua veloitetaan kuukausittain käyttäjistä, jotka ovat aktiivisia tai joilla on kirjauduttu järjestelmään kyseisen kuukauden aikana.

4. Miten Easoft-toiminnanohjausjärjestelmän räätälöinti yrityksen tarpeisiin onnistuu?

Easoftin tavoitteena on tarjota asiakkaille järjestelmää, joka vastaa yrityksen erityispiirteitä. Mikäli järjestelmästä puuttuu jokin ominaisuus, voidaan järjestelmää kehittää tarpeita vastaavaksi. Kehitystyön kustannuksista sovitaan aina erikseen ennen projektin aloittamista.

5. Miten Easoftin tukipalvelu toimii?

Easoftin tukipalvelu on järjestelmän käyttäjien käytössä arkisin ma–pe klo 9–16.

6. Missä Easoftin palvelimet sijaitsevat?

Easoftin tiedot tallentuvat suomalaisen yhteistyökumppanimme Suomessa sijaitsevaan pilvipalveluun.

7. Onko Easoft suomalainen yritys?

Easoft on 100 % suomalaisten omistama yritys ja kaikki sen työntekijät ovat suomalaisia.

8. Minkä järjestelmän päälle Easoft on rakennettu?

Easoft on täysin Easoft Oy:n itsensä kehittämä järjestelmä, joka ei pohjaudu mihinkään olemassa olevaan järjestelmään. Tämä mahdollistaa joustavan ja kustannustehokkaan kehittämisen myös jatkossa.

Haluaisitko maksuttoman esittelyn?

Etädemossa esittelemme teille Easoftin toiminnallisuudet ja käymme läpi miten Easoft voisi tehostaa teidän liiketoimintaanne.